Разделы сайта
Политика и власть
Арахамия отреагировал на полицейское видео с нардепом Трухиным
Нардеп Воронько заявил о давлении и вышел из фракции «Слуга народа»
Общество и люди
Пидручный: Холод такой, что останавливаешься – и все дубеет
Первый телеканал РФ заблокировал трансляцию Олимпиады в ОРДЛО
Спорт и здоровье
«Шахтер» в серии пенальти выбил «Динамо» из Кубка Украины
НБА: «Филадельфия» сравняла счет в серии с «Торонто», «Денвер» обыграл «Портленд»
Финансы и бизнес
Беларусь повышает пошлины на экспорт нефтепродуктов в Украину
Fitch спрогнозировал курс доллара в Украине до конца текущего года
Технологии и наука
Микс новостей
Робота центру обслуговування користувачів Лайфсел
Ціни на мобільний зв'язок з кожним роком невблаганно зростають, що точно не радує клієнтів. Перейшовши на сайт ITech, ви зможете дізнатися більше інформації про це. В Україні є кілька основних центрів обслуговування клієнтів, це: vodafone, lifecell і kyivstar. Такими були три стовпи незламних центрів зв'язку, де кожен знаходив для себе переваги і недоліки, якщо недоліків було більше, кожен клієнт міг перейти на іншого оператора. Але останнім часом все більше користувачів почали скидати негатив на центр обслуговування оператора lifecell, так як знаходять нестикування в обіцяному, і в тому, що насправді виходить.
У центр обслуговування lifecell недавно звернулися зпроблемами покриття інтернету. Така ситуація виникає у багатьох, хто вважає за краще просто перезавантажувати телефон, включати і вимикати wi-fi або інтернет, але він знаходить якось виправдання тому, що покриття слабке, не дивлячись на те, що ціна позамежна. Перебуваючи вдома, у клієнта інтернет був 4g, але як тільки він виходив з дому, зв'язок пропадав, і в ліпшому випадку це була відмітка Е. Як цей клієнт, так і багато інших відзначали, що при цьому неможливо додзвонитися, вчасно не приходили sms-повідомлення, вхідні дзвінки також могли не виконуватися, і це все незважаючи на те, що і інтернет був нестабільний.
При цьому всьому оплата послуг оператора проводилася в повній мірі і точно в строк, тому нічого кращого, ніж звернутися до менеджера, клієнт не знайшов. Після того, як було відправлено кілька заявок в центр обслуговування lifecell, по сьогоднішній день, ніхто не відповів на його запити, і не вирішив цю проблему. А як це часто відбувається, його перекидали з одного оператора на іншого, і кожен раз потрібно було повторювати одну і ту ж інформацію, і в підсумку це нічого не змінювало.
З огляду на все перераховане вище, можна сказати, що на сьогоднішній день жоден оператор не працює досить добре для користувачів, ціни несумірні з тим, що вони пропонують у своїх стартових пакетах, і варто було б зайнятися поліпшенням покриття 3g або 4g, ніж обіцяти 5g, і не робити взагалі нічого. Тому якщо ви зіткнулися зі схожими проблемами в компанії lifecell, київстар або vodafone, перейдіть за цим спеціальним посиланням, щоб повідомити про цю проблему на сервіс. Саме там публікується інформація від кожного користувача, і таким чином, всі разом ми зможемо вплинути на мобільних операторів. Можливо, це стане для них поштовхом, щоб стати краще для народу, надавати послуги, які були обіцяні.
Джерело: https://itech.co.ua/novyny/koristuvach-skarzhatsya-na-sluzhbu-obslugovuvannya-lifecell/
Читайте также
- Новий рівень медичної допомоги від "Експерт": Транспортування та перевезення хворих по Україні та за кордон
- Как можно быстро и легко получить деньги на счет телефона просто за регистрацию на сайте?
- Промокоды в социальных сетях
- Как подключить телевизор Kivi к ПК или ноутбуку: подробная инструкция
- Запчасти к мотоблокам от бренда Zirka